Back on track

Nu var det länge sedan jag skrev någonting här.. känns lite tråkigt det här med bloggen. Men nu tänkte jag försöka uppdatera igen, får se hur det går. 
Är tillbaka i arbete och träning till 100% nu äntligen, nu jädrans är det bara hårt arbete som gäller!
Från och med imorgon börjar jag med kost schema för att tighta till kroppen lite, har tappat skitmycket vikt och jag ser resultat efter några månader hos sjukgymnasten så det är dags att trappa upp träning och kost en nivå.
 
Tänker köra en proteinrik "Clean eating" kost med lågt kolhydratsintag tillsammans med gym plus extra cardio. Framförallt är det för att öka lite i muskler och som jag nämde innan att tighta till kroppen, tappa lite mera fett så det kommer fram lite konturer här och var ;) Detta börjar jag med imorgon men har redan mjukstartat lite.. Det är alltså ingen stenhård super rippad deff jag tänker köra utan mer långsiktigt, det ska kännas kul utan att vara en plåga. Är supermotiverad för det känns äntligen bra i ryggen efter min operation plus att allt annat i livet äntligen börjar att ta fart nu. Det är bara att tuta och köra för min del!! :D
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus