Gråzon

De senaste dagarna har mest gått åt sjukgymnastik och alla vardagliga sysslor jag försöker ta mig igenom.. Ett riktigt döläge just nu! Smärtan har lagt sig på en högre nivå än normalt, det resulterar i att jag inte orkar göra speciellt mycket och summan av kardemmuman - muskelkramp och värk i höften. Riktigt tråkigt och jag känner mig inte alls på topp har varken ork eller lust till speciellt mycket, önskar att jag kunde sova dygnet runt för att slippa allt.. Men det är bara att kämpa på! 

I torsdags testade jag akupunktur för första gången för att se om värken och spänningarna kan avta en aning.. Har bara testat detta en gång och ärligt talat har jag alltid vart riktigt skeptisk till sådana "hockuspokus" grejjor, men nu är jag desperat till att hitta något som hjälper så jag håller tummarna! 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus