Helgen


Är så jävla dålig på att fota mig själv, men jag bjuder på en helkass bild ;) 

Igår var det Halloween party hos bror.. Nyktert för min del pga, op (Vet inte riktigt hur länge jag måste köra nykter men gissar på ett år efter operationen.. Sex månader kvar i så fall) Gjorde inte mig något dock. Min utklädnads ide gick ju åt skogen men det löste sig ganska bra, styrde upp med biker brud ist, haha! Så synd att jag inte tog bilder, det är något jag måste börja göra, som jag lovar mig själv hela tiden och glömmer av lika fort..

 Idag blev det lite shopping i Nacka, fyllde på med ny Brow-wiz penna från Anastasia beverlyhills och en MUFE Mascara. Suktade över Nars & MUFE ögonskuggorna ett tag men fick hålla fingrarna i styr.. Man är inte direkt rik när man är sjukskriven, men om någon känner för att skämma bort mig lite?! ;) 



Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus