RiRi hearts Mac

Inte nog för att jag längtat efter vintern ett tag men det blev just ännu bättre. Slösurfade lite och inser att jag helt missat att Rihanna släpper en julkollektion i December! Var inte alls imponerad av hennes senaste kollektion.
Jul-kollektionen är väl inte heller jätte imponerande men jag fastnade direkt för dessa godbitar:
 
Pleasure Bomb Lipstick, Matt fuschia.
Cockiness Superslick Eyeliner, Rose Gold.
Pisces Persuasion Superslick Eyeliner, Shimmery White.
 

Känns som att man får hänga på låset i December när kollektionen släpps, jag vill verkligen lägga till Cockiness & Pisces Persuasion i min samling och stiftet ser utt att bli perfekt kontrast till en vinterblek hy. Förpackningarma ser jätte lyxiga och snygga ut med Rosé guld och signerade Riri :) Nu är det bara att invänta December månad!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus