I put myself first!

Äntligen är jag tillbaka på gymmet, ytterligare ett steg i rätt riktning efter min OP. Just nu tränar jag med sjukgymnast 3ggr/vecka som succesvivt ska utökas till fler pass i veckan men då ska jag träna själv, jag vill bara skrika utav lycka! Jag är så otroligt glad, peppad, motiverad, ja hur ska jag beskriva kännslan egentligen?
Stabilitet och balans är det jag tränar mest just nu, för att stärka bålstabiliteten och muskulaturen i ryggen/bålen. 
 
Just nu vill jag att allt ska gå undan så jag kan träna "normalt" med vikter igen, men helt ärligt så är jag så svag efter op att kroppsvikten som jag endast använder nu känns som gympassen när det gick som allra bäst.. Tungt som sjutton men man känner också att det ger något tillbaka ganska fort! Min muskelkramp i ryggen har avtagit rejält vilket är otroligt skönt då jag inte måste pausa hela tiden och lägga mig ner för att vila, jag orkar betydligt mer nu!
 
Jag kör på stenhårt med allting och ger allt jag kan när jag tränar! Matfokus ligger på "Clean eating" ren och bra mat, mindre kolhydrater och fett det är vad jag mår bäst av! Inga mer "zero" drycker och inget godis bortsett från swebars någon enstaka gång då och då. Nu vill jag se mig själv utvecklas och jag vill se resultat :) !
Kvällsdopp på landet, underbara sommar!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus