Electric Lipsticks

 
Har fotat nästan hela dagen, bortsett från några timmars sladdande och några börnisar.. Måste ju döda min däck innan det blir dags att byta ;) Sittar 4 olika däck på bilen så det är bara att gasa tills det rasar ;)
 
Hur som så har jag fotat rätt mycket av mitt smink för att kunna göra en del roliga inlägg i bloggen. Så jag var tvungen att leka lite med den här bilden i pixl eftersom jag är sämst på bildbehandling men jag blev dock riktigt nöjd nu saknas ju bara ett par make-up'er i detta inlägg med tillhörande läppar så hade jag haft ett komplett proffsigt inlägg. Morgondagens projekt kanske? (Texten på bilden låter ju mer som en tidningsartikel, haha)
Nu blev ju bilden skitliten i inlägget, hitta en bredare bloggdesign, några tips???
Måste dock erkänna att jag är ganska feg/lat när det kommer till läpparna, kör oftast på en snygg ögonmejk sedan slänger jag bara på ett neutralt gloss eller nude stift, av ren lathet kanske? ;) Lite synd för det är ju så otroligt snyggt med färg på läpparna! Eller hur?
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus