Dement zombie

Jag är äntligen normal i huvudet, inte dåliga piller man får efter op! Jag har levt som en zombie i en månad... 
 
  Fick infektion i mitt sår efter op dessutom. Levt livet på smärtstillande, en del minnesluckor men jag slapp i alla fall den värsta smärtan;) !
Midjan ökade rejält i storlek pga. svullnad men nu är jag mest bara svullen över ryggen och jag lovar att jag växt några centimeter & min hållning är numera spikrak! Det är skönt att det äntligen är gjort.. Nu ska jag bara ta tag i Rehaben. 
 
Eftersom jag fick infektion i såret = antibiotika = Ingen träning (Smärtstillande pillrenas fel, jag kände mig som vanligt utan smärta i ryggen på dem så jag gjorde mitt träningsprogram x 2 plus core övningar vilket resulterade i att jag överansträngde mig och fick infektion) Nu när jag äntligen var klar med antibiotikakuren så åkte jag på feber = ingen träning... Så otroligt sämst men nu är jag nästa frisk igen. Dock är min dygnsryttm helt åt skogen och jag kan vara vaken i dagar tills jag kraschar sen börjar det om.. lyckas aldrig vända tillbaka dygnet.
 
Andra bra saker som inträffat:

- RÖKFRI! Äntligen har jag slutat och kommer aldrig mer falla tillbaka.
- Äter nyttigare, mindre godis&snacks! Har sedan operationen bara blivit äcklad av godis, chips och choklad.. 
- Motivation, Jag är så motiverad till det mesta i livet just nu och det känns som att det är nu det gäller! Nu ska jag bara GÖRA! (Jag var helt klart i en Deprission tidigare inte så konstigt då jag bara jobbade sedan var helt överkörd av smärtan i ryggen).
 
Jag är ju inte alls återställd i kroppen än och jag har ont! Babysteps helt enkelt ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus