Cash Cars & Big engines

  • 2012-09-10

Skulle ha somnat för flera timmar sedan men icket.. Top Gear & Blocket har hållt mig vaken!
Ett bilköp är inte långt borta nu, kan dock aldrig bestämma vilken modell jag vill ha.. En SLR McLaren hade ju suttit fint;) Tyvärr så måste man ju hålla sig till en viss mån av verklighet.

Så det får väl bli någon relativt billig rolig vinterbil så man kan lägga cash på något skoj till sommaren..,, jänkare, bmw z4/z3 skulle också va kul eller kanske en Golf gti 2.0tfsi. Har ju inget garage att stoppa undan jänkaren i än så länge men kan väl kanske få köra "farsans" om man smörar lite för den 29åriga tjurgubben, mahaha ^^! Får med andra ord börja i riktigt god tid om den planen ska gå att genomföra :)

Nu måste jag blunda, full jobbvecka! Cash is king, så jag klagar inte betyder bara att jag kan köpa ett vrålåk inom snar framtid :D! GODNATT

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus