Böneutrop VIDRIGT

  • 2012-10-05

Jag blir så jävla förbannad över beslutet om böneutrop! Det är sjukt hur den Svenska regeringen kan stödja den sjukaste mest snevridna tron på denna jord! Det är så jävla idiotiskt att det övriga icke-muslimska samhället ens ska behöva lyssna på idiotin som brölar ut ur högtalarna, att deras profet är pedofil räcker gott och väl som argument till ett totalförbud mot allt som har med islam att göra!

I skolorna får man snart inte ens fira nationaldagen?! Bryr sig regeringen? Nej. Till och med elever med icke svenskt ursprung tycker att det är SJUKT!
Men muslimer ska få islamisera det svenska samhället hur de vill?

Jag skulle fan kunna göra en bok av detta inlägget men nu får det vara slut, kort och gott har jag förhoppningsvis uttryckt min ilska över detta och jag hoppas fler inser vad detta faktiskt innebär!! Öppna upp ögonen för i helvete och inse att du är otrogen i deras ögon, en död människa så varför ska vi acceptera dem? Alldrig!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus