Shopping again...

Nu har jag nästan fyllt månadens shopping kvot, en beställning fr. Asos & en från eleven! Expressfrakt på asos ordern så den ska ha landat här hemma senast på fredag och eleven kommer nog på onsdag eller torsdag.
Den här gången blev det en väska fr. Mischa barton ett linne och lite illamasqua smink. Från eleven, hudvård från Mario badescu. Ska bli spännande att testa produkterna eftersom de verkar vara populära jorden runt plus att deras priser (om man jämför med clinique som jag använder just nu) är riktigt bra! Så upp till bevis bara.

På tal om något helt annat..
IMORGON ÄR DET DAGEN D!
Första körlektionen, ska bli så roligt att äntligen börja med körkortet.. Så nu jädrans! Försöker behålla isen i magen bara så jag inte blir för nervös och ballar ur, men det är ju inget att vara nervös över egentligen jag är ju där för att lära mig! Ett steg i taget ;) och flera tusen kr fattigare men det gör inte mig så mycket.
Sitter och kollar vilken bil jag ska köpa som första bil innan audi tt:n och det lutar just nu mot en volvo 142! Haha skulle vara sjukt coolt ska köpa en till mig och en till brorsan så vi kan rejsa!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus