Halkbanan

  • 2012-08-23

Imorse var jag uppe med tuppen eftersom det äntligen var dags att göra halkan, risk2 eller vad man nu vill kalla den. Jag och brorsan gjorde den tillsammans på tullinge halkbana.
Jag var måttligt nervös innan men så fort vi hade genomgång infann sig cool lugnet och jag körde till och med först!

Så om du ska göra halkan, tat chill! Inget farligt kommer inträffa och det är ju riktigt trevligt att sladda runt! Dock var det seeegt att inte få köra på hela tiden eftersom man sitter fler i bilen vi var dock bara tre+lärare.. Men halka som halka... Nu måste jag bränna lite teori och boka teori/uppkörning.. Lär ju vara ganska saftig väntetid😱

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1839535/images/2012/pic_50355bfae087c31949001075.jpg" class="image">

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus