Zombie

Totalt stendöd och helt jävla slut efter jobb och mera jävla jobb.. Se bildbevis;)
Har ju dock belönat mig med shopping.. Dock väldigt lite asos paketet lär dyka upp nästa vecka.
Har hunnit testa bus;en från vita liberata.. Och ja, jag blev riktigt nöjd med färgen luktfri men när den torkat in tycker jag att en doft av klassisk bus dök upp, inte najs men najs med färg. Dagen efter skulle jag lägga ytterligare ett lager för mer neger effekt tills jag upptäcker utslagen jag fått från knävecket upp på låren.. Helt knottrig :( idag kliar det som fan i kombination med torr hud. Ska se om det är pga torrishuden utslagen kommer och lägga mer färg om ngn dag.. Vill absolut inte sola solarium där folk runkar gnuggar och svettas floder, fy! Annnars får man väl vara likfitteblek tills solen bestämmer sig för att dyka upp..

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus